Uudised

Uus Mokka tuleb esmalt elektriajamiga

• Teise põlvkonna Opel Mokka tuleb järgmise aasta alguses turule elektriautona.
• Traditsioonilised jõuallikad järgnevad „särtsukulguri“ kiiluvees ja vanemast vennast 125 mm lühem uustulnukas olevat võrreldavast sisepõlemismootoriga eelkäijast kuni 120 kg kergem.
• Elektriajamiga Mokka-e arendab 100 kW/136 hj ja sõidab ühe laadimisega kuni 322 km (WLTP-tsükli kohaselt).

Teise põlvkonna Opel Mokka tuleb järgmisel aastal esmalt müüki elektriajamiga, millele järgnevad hiljem ka otto- ja diiselmootorid. „Särtsutoitel“ Mokka ajam arendab 100 kW/136 hj ja 50 kWh mahutav akuplokk tagab WLTP-tsükli kohaselt sõiduulatuseks kuni 322 kilomeetrit. Masina tippkiiruseks on 150 km/h ja kiirlaadijat (100 kW) kasutades annab akuploki 80% ulatuses täita poole tunniga.

Uus Mokka on esimene mudel, millega tutvustatakse Opeli uut „sihverplaatide kujunduskeelt,“ millel nimeks Opel Vizor. Sarnase ilmega kujundit – mis seob auto esiosas üheks tervikuks nii iluvõre kui ka esilaternad – korratakse ka armatuurlaual, ainult et seal on seda keerulisem ära tunda, eriti juhul, kui armatuurlaua keskel on 12,0-tollise diagonaaliga infolustisüsteemi ekraan, mis kergelt sohvri poole pööratud.

Uus Mokka on 4,15 meetrit pikk, mis tähendab, et eelkäijale kaotatakse pikkuses 125 millimeetriga. Ja ehkki telgede vahe on samuti 2 mm väiksem, olevat interjöör tänu õnnestunud agregaatide paigutusele võrreldava avarusega, nagu ka pakiruum, mis mahutab tavaseades 350 liitrit. Uued mudelid tulevat võrreldavast eelkäijast 120 kg kergemad, neil on 30% jäigemad kered ja suur samm tehtavat edasi ka elektrooniliste abimeeste osas.

Vaata autofirmade sooduspakkumisi

Seotud artiklid

Autode test

Opel Insignia Country Tourer

What Car? Says Hinnatud 4-ga 5-st

Country Tourer on suur nelikveoline universaal, mis jääb meelde lennuka kujunduse ja mugava vedrustusega. Kuid Opeli õnnetuseks leidub turul mitmeid võistlejaid, mis on Insigniast veel ruumikamad ja mis lähevad ka järelturul paremini kaubaks.