Uudised

911 Turbo jõuallikas arendab 580 hj!

• Uute Turbode jõuallikas arendab 427 kW/580 hj, mis on 30 kW/40 hj enam kui oleks eelkäijal ette näidata.
• Kõva katusega 911 Turbo saavutab 100 km/h 2,8 sekundiga, mis on vanemast mudelist kaks kümnendikku nobedam, ehk uus Turbo on sama kiire kui oli varasem Turbo S.
• 911 Turbode ülesandeks on siluda tavaseeria (911 Carrera – 911 Carrera 4S) ja tippmudeli Turbo S vahel „haigutav tühimik.“

Seitsmenda põlvkonna „üheksa-üks-ühe“ (911/992) modifikatsioone lisandub nagu seeni pärast vihma ja nüüd saab tellida ka teisendeid, mis täidavad nn tavaseeria ning varem esitletud võimsaima 911 Turbo S vahel „haigutava tühimiku.“ Jutt käib kõva ja pehme katusega mudeleist 911 Turbo ning 911 Turbo Cabriolet, mille 3,7-liitrine jõuallikas arendab 427 kW/580 hj, mille najal saavutavad mõlemad uustulnukad 100 km/h alla kolme sekundi. Kõva katusega teisendi näitel on ametlikuks kiirendusnäiduks 2,8 sekundit, mis kahe kümnendiku jagu eelkäijast nobedam.

Ehk teisisõnu on uus Turbo sama kiire kui eelmise põlvkonna Turbo S ja kõva katusega versioonide baashinnaks on veidi üle 180 000 euro. Avaauto alghind on viimasest pea 15 000 eurot kallim ja mõlemad versioonid on varustatud kaheksakäiguliste „automaat-,“ ehk hüdraulika vahendusel juhitavate manuaalkäigukastidega (PDK). Porschele omaselt on PIKK ka lisavarustuse nimekiri, millest annab leida ka autot 30 kg jagu kergemaks muutva kaalujälgimis-paketi, sportlikuma vedrustuse, valjema väljalaske ja palju muud seesugust. Kaksikute tippkiiruseks on 320 km/h.

Vaata autofirmade sooduspakkumisi

Seotud artiklid

Autode test

Seat Ateca

What Car? Says Hinnatud 4-ga 5-st

Ateca on nägus linnamaastur, mis juhitavuse osas klassi priimuste seas, pakkudes kasutajale õnnestunud kompromissi mugavusest ning praktilisusest. Lähisugulaste arvestuses on see paremini viimistletud kui Škoda Karoq, olles VW Tiguanist hoomatavalt soodsam.