Uudised

Maserati Ghibli Hybrid alustab kaubamärgi jaoks uut ajastut

• Uuendatud Ghiblit hakatakse pakkuma pehme hübriidina, mille ajam arendab 330 hj.
• Elektriga flirtivad ajamid saavad endale ka Quattroporte ja Levante.
• Elektriajamiga sportautot MC20 plaanitakse esitleda uue kooliaasta alguses.

Maserati on kuulutanud lähiajaloos uut algust enam kui ühel korral ja nii ka praegu, mil uuendatud Maserati Ghibli Hybrid markeerib kaubamärgi jaoks „elektrifitseeritud“ ajajärgu algamist. Selle mudeli näol on nüüd tegu pehme-, ehk poolhübriidiga, millel mootoriruumis tänu 48-voldisele elektrisüsteemile "õlipõletaja" asemel mootorgeneraatoriga varustatud kaheliitrine bensiinimootor, mis arendab 330 hj ja 450 Nm @ 1500 p/min. Veojõud kantakse auto tagaratasteni kaheksakäigulise „automaadi“ vahendusel ja niimoodi „relvastatud“ Ghibli saavutab 100 km/h 5,7 sekundiga.

Uustulnuka joomakombeid iseloomustavaks näiduks lubatakse 8,5-9,6 l/100 km (WLTP) ja tootja sõnul põletavat selline ajam varasemast veerandi jagu puhtamalt. Kaheliitrine ottomootor on Alfa Romeo algupäraga ja otse loomulikult sai see võimsust juurde, enne kui Ghibli mootoriruumi pisteti ja laia rihma vahendusel mootorgeneraatoriga ühendati. Uuendatud Ghibli peaks minema koosteliinile septembris ja varsti esitletakse ka poolhübriididena vormistatud Quattroportet ja Levantet. Esimest elektriajamit näeb aga kooliaasta alguses, kui valge lina langeb uuelt sportautolt MC20.

Vaata autofirmade sooduspakkumisi

Seotud artiklid

Autode test

Seat Ateca

What Car? Says Hinnatud 4-ga 5-st

Ateca on nägus linnamaastur, mis juhitavuse osas klassi priimuste seas, pakkudes kasutajale õnnestunud kompromissi mugavusest ning praktilisusest. Lähisugulaste arvestuses on see paremini viimistletud kui Škoda Karoq, olles VW Tiguanist hoomatavalt soodsam.