Uudised

Škoda elektriajamiga linnamaasturit näeb kooliaasta alguses

• Uustulnukat hakatakse pakkuma viies võimsuses, kas taga- või nelikveolise autona.
• Volkswageni elektriautol ID.3 põhinevat linnamaasturit saab soetada kolme erineva akuplokiga, millest mahukaim võimaldab läbida ühe laadimisega pea 500 kilomeetrit.
• Škoda Enyaq peaks jõudma esindustesse juba järgmisel aastal.

Esimesel septembril esitleb Škoda elektriajamiga linnamaasturit Enyaq, millega saab sõita ühe laadimisega pea 500 km. Tegemist on esimese VW Grupi elektriautode moodulplatvormi MEB baasil koostatava Škodaga, mille interjöör olevat avaruse osas võrreldav ettevõtte suurima linnamaasturiga Kodiaq. Volkswageni elektriautoga ID.3 komponente jagav Enyaq peaks jõudma müüki eeloleval aastal ja see mudel on esimeseks pääsukeseks kümne särtsutoitel Škoda seast, mis juhatatakse esindustesse lähema kahe aasta sees.

Uustulnukat hakatakse pakkuma kas taga- või nelikveolisena, seda saab soetada viies võimsuses ja akuplokke tuleb valikusse kolm, millest suurima mahutavusega tükk (125 kWh) hoolitseb välja hõigatud tegevusraadiuse eest, mis jääb õige napilt alla 500 kilomeetri. Uue mudeli kujundus hakkab põhinema mullu avalikustatud ideeautol Škoda Vision iV (vaata galeriid) ja ehkki Enyaq jääb pikkuses pisut alla uuele Octaviale, olevat särtsutoitel linnamaasturi sõitjateruum siiski avaram kui Kodiaqi interjöör.

Vaata autofirmade sooduspakkumisi

Seotud artiklid

Autode test

Škoda Scala

What Car? Says Hinnatud 4-ga 5-st

Škoda Scala põhitrumbiks on „palju autot vähese raha eest“, mis peab baasmudelite korral hästi paika. Scala tagaistme ees on enam jalaruumi kui üheski võistlejas ja lisaks sellele rõõmustavad ostja südant veel õnnestunud kujundus, elegantne interjöör, head sõiduomadused ja külluslik (lisa)varustus. Õigupoolest meenutavad väikeauto algupära vaid auto sõitjate ruumi laius ja interjööri viimistluses kasutatavad odavakoelised plastpaneelid.