Uudised

Uus Jaguar F-PACE: luksuslik, ühenduses ja elektriline

Uus jõuline välisilme
Täiselektrirežiimis kuni 53 km
Eestisse jõuab aasta lõpus

Jaguari uuendatud linnamaastur F-Pace pakub varasemast jõulisemat välimust, moodsamat info- ja meelelahutussüsteemi ning on luksuslikum, ühendatum ja efektiivsem kui kunagi varem.

Uus väliskujundus annab linnamaasturile puhtama ja enesekindlama välimuse ning uus kapott võimendab silmatorkavat viimistlust, vähendades ühenduskohtade arvu auto esiosas.

Värske salong on julgem, dünaamilisem ja rohkem juhile keskendunud. Uus ja sportlik keskkonsool ulatub armatuurlauani ja sisaldab valikulist juhtmevaba seadmete laadijat ning suuremat panipaika.

Uusim info- ja meelelahutussüsteem Pivi Pro kasutab 11,4-tollist kumera klaasiga HD-puuteekraani. Selle peamine eelis on suurem selgus – ekraan on kolm korda heledam ja 48% suurem kui eelmine ning lihtsustatud menüüpunktid võimaldavad juhil avakuvalt ligi 90% igapäevase vajaliku sisuni jõuda kahe või vähema puudutusega.

Uus F-PACE pistikhübriid on saadaval nii P400e jõuülekandega kui ka uusima neljasilindrilise ja kuuesilindrilise bensiini- ja Ingeniumi diiselmootoriga. Kerghübriid-elektriautotehnoloogia (MHEV) on esimest korda saadaval valitud mootoritel. Kõigil F-PACE’i mudelitel on intelligentne nelikvedu ja 8-käiguline automaatkäigukast.

Uues 2-liitrise mootoriga pistikhübriidis on ühendatud 404-hobujõuline ja 640 Nm pöördemomendiga bensiinimootor ning 105 kW elektrimootor. Täiustatud elektrimootor töötab 17,1 kWh liitiumioonakuga ning selle kütusekulu on alates 2,2 l / 100 km. Läbisõiduulatus täiselektrirežiimis töötades on kuni 53 km.

Kiirlaadimine (32 kW alalisvoolu laadijaga) annab 80% laetust 30 minutiga, samas kui koduse 7 kW seinalaadijaga kulub auto 80% laadimiseks kaks tundi.

Esimesed uued mudelid jõuavad Eestisse selle aasta lõpus.

Vaata autofirmade sooduspakkumisi

Seotud artiklid

Autode test

Seat Ateca

What Car? Says Hinnatud 4-ga 5-st

Ateca on nägus linnamaastur, mis juhitavuse osas klassi priimuste seas, pakkudes kasutajale õnnestunud kompromissi mugavusest ning praktilisusest. Lähisugulaste arvestuses on see paremini viimistletud kui Škoda Karoq, olles VW Tiguanist hoomatavalt soodsam.