Uudised

BMW kutsub tagasi pistikhübriidid

• Tagasikutsumine puudutab autosid, mis on valmistatud ajavahemikul 20.01-18.09.2020.
• Tegu on ennetava meetmega, sest üksikute pistikhübriidide akuplokkidesse olevat sattunud tootmise käigus võõrkehi, mis võivad põhjustada akude süttimist.
• Saksamaal tehakse tagasikutsumistega algust juba käesoleva kuu lõpus.

BMW kutsub lähiajal teenindustesse kõik käesoleval aastal valmistatud BMW ja MINI logo kandvad pistikhübriidid, mille akuplokid võivad teatud tingimustel süttida. Tagasikutsumine puudutab laetava hübriidajamiga autosid, mille mootoriruumist leiab lisaks elektrimootorile ka ottomootori ja mis on valmistatud ajavahemikul 20.01-18.09.2020. Nagu näiteks BMW kolmanda, viienda ja seitsmenda seeria esindajad, 2. seeria Active Tourer, linnamaasturid X1, X2, X3 ning X5 ja MINI Countryman PHEV. Antud loetelu lõpetavad need BMW „i-kaheksad,“ mis jõuti koostada sellel aastal enne aprillikuud, mil nende kupeede koostamisele joon alla tõmmati.

Tegu on ennetava meetmega, sest üksikute sääraste pistikhübriidide akuplokkidesse olevat sattunud tootmise käigus võõrkehi, mis võivad põhjustada laetud akude süttimist. Praavitamist vajavate autode hulk jääb alla kolmekümne tuhande ja lõviosa klientide jaoks tähendab see vaid täiendavat ootamist, sest enam kui pooled tellitud pistikhübriididest on ostjatele veel kätte andmata. Seejuures pole tegu esimese BMW pistikhübriidide tagasikutsumisega ja sarnaste probleemidega on tulnud rinda pista teistelgi autotootjatel. Hiljaaegu korraldas sarnase tagasikutsumise veel Ford, kes soovis teenindustes näha laetavate hübriidajamitega Ford Kugasid.

Vaata autofirmade sooduspakkumisi

Seotud artiklid

Autode test

BMW X5

What Car? Says Hinnatud 4-ga 5-st

BWW X5 pakub väga head juhitavust ja jõulisi mootoreid, kuid tänaseks on mitmed konkurendid ta lisaks suutlikkusele kinni püüdnud nii interjööri kujunduse kui ka viimistluskvaliteedi osas ja kokkuvõttes taandub ühe või teise eelistamine konkreetse ostja maitsele.