Uudised

Toyota C-HR saab sportliku „ülikonna“

• Sportlikumas rüüs linnamaasturi nimeks saab Toyota C-HR GR Sport.
• Tegu on varustuspaketiga, mille kandja erineb põhimudelist muudetud välimuse, interjööri, varustuse ja jäigema vedrustuse poolest.
• Toyota Gazoo Racingu poolt väärindatud „tsee-haa-errid“ peaks jõudma meile uue aasta alguses.

Toyota plaanib järgmise aasta alguses esitleda varustuspaketti, mis annab linnamaasturile C-HR lisaks 19-tollistele jalavarjudele ka jäigema vedrustuse ja sportlikuma välimuse. Säärased „tsee-haa-errid“ on lisaks ronkmustale katusele identifitseeritavad veel agressiivsema kujundusega põrkeraudade, musta põhjaga LED-laternate ning mitmete muude ehisdetailide abil ning värvivalikusse lisanduvat selliste versioonide jaoks kaheksa värvitooni. Kõige ehedamalt peaks C-HR GR Sport silma torkama hiirekarva ülikonnas ja seespool rõõmustavad auto kasutajate pilku perforeeritud nahaga vormistatud detailid ning punase niidiga õmblused.

Jõulisa sääraste versioonidega ei kaasne ja sportlikumas rüüs C-HR on kättesaadav vaid neile, kes võtavad oma masina hübriidajamiga, mis sisaldab kas 1,8- või 2,0-liitrist bensiinimootorit. Lisaks varustatakse sellised autod veel jäigemate amortisaatorite ja „kangemate“ vedrudega, mida on baasmudeli tükkidest keerulisem kokku suruda. Esiteljel kasutatakse 10% ja tagapool 15% jäigemaid vedrusid ning peale kahevärviliste 19-tolliste valuvelgede on põhivarustuses veel alates B-piilarist toonitud klaasid ja LED-laternad. Täpsemad varustuse nüansid selguvat siis, kui seesugused autod uue aasta alguses salongidesse jõuavad.

Vaata autofirmade sooduspakkumisi

Seotud artiklid

Autode test

Toyota GR Supra

What Car? Says Hinnatud 5-ga 5-st

Toyota GR Supra pole nii eesmärgipärane, kui Alpine A110 või Porsche 718 Boxster, kuid on tänu võimsale mootorile, tagaveole ja jäigale kandmikule samuti lustlik kaaslane, edestades nimetatuid nii mootori elastsuse kui ka praktilisuse osas.