Uudised

Uuendatud Camry tuleb mais

• Müügil olev Toyota Camry läbis kerge uuenduskuuri, mis puudutab lõviosas autode kujundust ja elektroonilisi abimehi.
• Uuendatud sedaani pakutakse edaspidi hübriidajamiga, mis arendab 218 hj ja sisaldab 2,5-liitrist Atkinsoni-tsüklis töötavat bensiinimootorit.
• Uuendatud autod jõuavad müügile maikuus.

Meie mätta otsast vaadatuna võib tunduda, et mullu müügisaalidesse ilmunud Toyota Camry jõudis uuenduskuurini ebatavaliselt kiiresti, ent mujal hakati seda autot pakkuma meist varem ja maikuus, kui esimesed uuendatud autod meieni jõuavad, peaks tänase Toyota Camry elukaar olema poole peal. Mudelivärskendus puudutab autode välimust, interjööri ja turvavarustust ning tehnika poolelt on tegu suure sedaaniga, mille 2,5-liitrist bensiinimootorit sisaldav hübriidajam arendab 218 hj.

Välimuse osas muudetakse auto esiosa kujundust ja lisaks hakatakse pakkuma veel üht uut värvitooni (Deep Metal Grey) ning uusi valuvelgi (17- ja 18-tollised). Interjööris tõmbab aga pilke 9,0-tollise diagonaaliga infolustiekraan, mis on paigutatud senisest kõrgemale ja koos suurema „televiisori“ tulekuga uuendati ka polstripaneelide viimistlust. Täiendatud multimeediasüsteemil on nüüd enam füüsilisi nuppe ja otse loomulikult valdab süsteem kahte enamlevinud nutitelefoni murrakut.

Lisaks nimetatule on uuem Camry varustatud Toyota Safety Sense nimelise ohutuspaketi värskeima versiooniga, millega kaasneb valik varasemast võimekamaid elektroonilisi abimehi. Nii on avariiennetusele (PCS) lisatud uusi funktsioone, nagu näiteks nn ristmikuabi. Viimane pidurdab sõidukit automaatselt, kui juht ei märka pööret tehes teed ületavat jalakäijat või keerab manöövri sooritamise ajal ette vastutulevale sõidukile. Uus Camry saab omale ka nutika kiirushoidiku, mis mõistab tempida isegi auto kurvikiirusi.

Vaata autofirmade sooduspakkumisi

Seotud artiklid

Autode test

Toyota GR Supra

What Car? Says Hinnatud 5-ga 5-st

Toyota GR Supra pole nii eesmärgipärane, kui Alpine A110 või Porsche 718 Boxster, kuid on tänu võimsale mootorile, tagaveole ja jäigale kandmikule samuti lustlik kaaslane, edestades nimetatuid nii mootori elastsuse kui ka praktilisuse osas.