Uudised

DS 4 tuleb ka laetava pistikhübriidina

• DS 4 hakkab põhinema PSA Grupi värskeimal platvormil ja sellest saab Mercedes-Benz A-klassi konkurent.
• Lisaks bensiini- ja diiselmootoritele tuleb valikusse veel laetav pistikhübriid (225 hj), millega varustatud DS 4 võib sõita elektri jõul kuni 50 kilomeetrit.
• Auto välimust esitletakse ilmselt uue aasta alguses.

Uue aasta algus peaks tooma kaasa selguse, milline hakkab välja nägema DS 4, millest saab olemasoleva Mercedes-Benz A-klassi ja Audi „aa-kolme“ konkurent. Mäletatavasti on DS Prantsuse päritolu PSA Grupi luksusbränd, mis on välja kasvanud Citroëni kaubamärgist ja mille alt väljastatav uudisteos põhineb kontserni uuel EMP2-nimelisel platvormil. Neid autosid hakatakse pakkuma kolme sorti jõuallikatega ja asjaomaste sõnul on kavandatav sõiduk „ennenägematute proportsioonidega“ tükk.

Viimase all peetakse silmas auto jalavarjude läbimõõdu ja masina kere omavahelist suhet, mis andvat uuele luukpärale võistlejatest atleetlikuma ilme. Auto esiosa hakkab aga ilmselt sarnanema ideeautole DS Aero Sport Lounge – leidke pildid galeriist -, millele olid iseloomulikud mitmel tasandil paiknevad esilaternad ja püstiasendisse paigutatud päevatuled. Ent sellega autode sarnasused ka piirduvad ja päris kindlasti pole uue „dee-ess-nelja“ näol tegu järjekordse linnamaasturi laadse taiesega.

DS 4 tegevat suure sammu edasi ka moodsa tehnoloogia ja juhiabisüsteemide vallas, olles selles osas edumeelsem kui ükski varasem samanimeline auto. Värske platvormiga tuleb kaasa veel uus vedrustus koos nõelasilmast tulnud roolisüsteemiga, ent jõuallikad võetakse esiti üle teistelt PSA-mudelitelt. Lisaks otto- ja diiselmootoritele tuleb valikusse veel hübriidajam, mis koondab 1,6-liitrist ottomootorit ja elektrimootorit, mille arendatav 225 hj kantakse esiratasteni kaheksakäigulise „automaadi“ vahendusel.

Vaata autofirmade sooduspakkumisi

Seotud artiklid

Autode test

Seat Ateca

What Car? Says Hinnatud 4-ga 5-st

Ateca on nägus linnamaastur, mis juhitavuse osas klassi priimuste seas, pakkudes kasutajale õnnestunud kompromissi mugavusest ning praktilisusest. Lähisugulaste arvestuses on see paremini viimistletud kui Škoda Karoq, olles VW Tiguanist hoomatavalt soodsam.